Η απεργία διαρκείας των φαρμακοποιών, λόγω του ότι ασκεί μεγάλη πίεση στην κυβέρνηση, παίχτηκε χθες στα περισσότερα κεντρικά δελτία ειδήσεων των γνωστών καναλιών ως πρώτο θέμα, με «ρεπορτάζ» που ως επί το πλείστον συνοδεύονταν από τα κλασικά μουσικά χαλιά που ακούγονται μόνο σε χολιγουντιανές ταινίες τρόμου.

Δεν χρειάζεται να παιχτούν αποσπάσματα, μόνο μερικά φωτογραφικά στιγμιότυπα από τα εν λόγων δελτία «ενημέρωσης» είναι υπεραρκετά για να μπει κανείς στο πνεύμα του ρόλου που έχουν αναλάβει αυτά τα τηλεοπτικά κανάλια, που δεν είναι άλλος από αυτόν του απροκάλυπτου υποβοηθήματος της κυβέρνησης.

Στιγμιότυπα από το τηλεοπτικό κανάλι συνιδιοκτησίας του μεγαλοεργολάβου κ. Μπόμπολα,
του μεγαλοεκδότη κ. Ψυχάρη και του εφοπλιστή, πετρελαιά κ.α. κ. Βαρδινογιάννη:

«Το Βήμα της Κυριακής» (δια χειρός Βασίλη Λαμπρόπουλου)

Ανακοίνωση Ελληνικής Αστυνομίας

Σχόλιο: Δημοσιογράφοι συνδεδεμένοι με την προπαγάνδα, λέει η Αστυνομία. Τους εντόπισαν από υπηρεσίες τους μέσω καθεστωτικών (ΜΜΕ).

  «Οι αστικοί θρύλοι αποτελούν ιστορίες ή θρύλους - συνήθως φανταστικών - γεγονότων που διαδίδονται μαζικά. Εναλλακτικά θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως ευρέως διαδεδομένες φήμες. Ωστόσο, δεν είναι απαραιτήτως δημιουργήματα της φαντασίας, καθώς αρκετοί θρύλοι στηρίζονται σε πραγματικά γεγονότα. Κάποιοι αστικοί θρύλοι έχουν καταφέρει να επιβιώσουν για αρκετά χρόνια με μικρές παραλλαγές. Για τη διάδοση τους είναι συνήθης η χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. [ Βικιπαίδεια ] Ορισμένα παραδείγματα διαδεδομένων ελληνικών αστικών μύθων - πάσης φύσεως - μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

  Ακολουθούν με χρονολογική σειρά 3 διαφορετικά ρεπορτάζ(;), όπως δημοσιεύθηκαν σε ένα από το λίκνο της Δημοσιογραφικής Ανεξαρτησίας και Δεοντολογίας, «Πρώτο Ψέμα »

  Η επιβολή του ειδικού φόρου 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις μετατίθεται από την 1η Ιανουαρίου του 2014 στην 1η Ιανουαρίου του 2015. Είναι η πέμπτη αναβολή του ειδικού φόρου για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις από το πρώτο Μνημόνιο, και μπορώ να προβλέψω – όπως είχα κάνει και πέρσι - πως τον Δεκέμβριο του 2014 θα μετατεθεί για έκτη φορά.

Η κυβέρνηση κάνει λόγο για «κίνδυνο για τη βιωσιμότητα των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών». Κι εμάς τι μας νοιάζει για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ; Ελεύθερη αγορά δεν έχουμε; Όποιος δεν αντέχει, να κλείνει. Γιατί αυτό ισχύει για την κάθε ιδιωτική επιχείρηση αλλά όχι για το Mega και το Star; Γιατί αυτό ισχύει για την κάθε ιδιωτική επιχείρηση και όχι για τις τράπεζες; Γιατί το Mega πήρε δάνειο 98 εκατομμύρια ευρώ; Η κυβέρνηση κάνει λόγο για «κίνδυνο για τη βιωσιμότητα των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών». Κι εμάς τι μας νοιάζει για τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς ; Ελεύθερη αγορά δεν έχουμε; Όποιος δεν αντέχει, να κλείνει. Γιατί αυτό ισχύει για την κάθε ιδιωτική επιχείρηση αλλά όχι για το Mega και το Star; Γιατί αυτό ισχύει για την κάθε ιδιωτική επιχείρηση και όχι για τις τράπεζες; Γιατί το Mega πήρε δάνειο 98 εκατομμύρια ευρώ; Γιατί να πληρώνουμε Πρετεντέρη; Γιατί κύριε;

  Το καλό με την ποίηση είναι πως δεν θα βρεθεί ποτέ κανένας να την διαψεύσει, να αμφισβητήσει δηλαδή κάποιον ο οποίος αυτοαποκαλείται ποιητής. Το κακό με την ποίηση είναι πως πάντα θα έχει περισσότερους ποιητές από όσους θα επιθυμούσε.

Ο Χρήστος Παναγιωτόπουλος, διευθυντής ειδήσεων του Mega, εξέδωσε την πρώτη του ποιητική συλλογή η οποία έχει τον τίτλο «Αποτύπωμα». Ο εκδοτικός οίκος Λιβάνη μας ενημερώνει πως ο δημοσιογράφος, βρήκε το χρόνο και κατάφερε να συνδυάσει τον επίπονο, αγχώδη και ανταγωνιστικό κόσμο του ειδησεογραφικού στουντίου με τους στίχους. Τα έμμετρα ποιήματα του Χρήστου Παναγιωτόπουλου, γράφτηκαν τους τελευταίους 14 μήνες, αλλά όπως διαβεβαιώνει άκρως ποιητικά, ο δημοσιογράφος ποιητής, τα σιγοψιθυρίζει 30 χρόνια.

Είναι πραγματικά πρόκληση να μπει κάποιος στον πειρασμό να κρίνει την ποίηση ενός ανθρώπου που καμιά ποίηση δεν έχει η ζωή και η στάση του, αλλά δεν είναι το ζητούμενο. Απλώς να τονίσω πως η ποίηση του κυρίου Παναγιωτόπουλου, παρότι δεν είναι για πέταμα, είναι γεμάτη από λέξεις μανιέρες, που προσπαθούν να συνθέσουν βαθιά νοήματα. «Φώτα πορείας στην ομίχλη μεθυσμένα», «το δάκρυ της ψυχής της», «στην εσχατιά των οριζόντων», και άλλα πολλά που κατά καιρούς κοσμούν από τα σχολικά λευκώματα ως και τα τραγούδια που έχουν το άγχος να δείξουν έντεχνα.

  (Με αφορμή την παράδοση και προφυλάκιση του – εδώ και μήνες - καταζητούμενου επιχειρηματία και μετόχου της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», Αναστάσιου Πάλλη, αναδημοσιεύεται η προ ενός μήνα ανάρτηση από το koutipandoras.gr, με ιδιαίτερη σημασία όπως θα διαπιστώσετε…)

  Μία ολόκληρη παράγραφος από την επιστολή που έστειλε ο φυγόδικος Αναστάσιος Πάλλης πριν από λίγες ημέρες «κόπηκε» στη λογοκρισία της μεγάλης πλειονότητας του ελληνικού Τύπου. Στην παράγραφο αυτή ο Αναστάσιος Πάλλης παραδέχεται ότι είναι μέτοχος της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», καλεί τους Θέμο Αναστασιάδη και Αναστάσιο Καραμήτσο να τοποθετηθούν δημόσια, ενώ υπογραμμίζει ότι η μεταβίβαση των μετοχών του (40%) στον Αντώνη Πίκουλα είναι προϊόν πλαστογραφίας, καθώς ουδέποτε έβαλε την υπογραφή του στο εν λόγω ιδιωτικό συμφωνητικό.

Συγκεκριμένα, στην κομμένη παράγραφο της επιστολής του φυγόδικου επιχειρηματία αναφέρεται: «Τέλος δεν θεωρώ καθόλου τυχαίο ότι ο Βίκτωρ Ρέστης πλαστογράφησε την υπογραφή μου, με σκοπό την υφαρπαγή του 40% των μετοχών μου στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», την οποία μέχρι πρότινος δήλωνε πανηγυρικά ότι ουδεμία σχέση είχε. Για το συγκεκριμένο θέμα, και προ της επέμβασης των αρχών, πρέπει να τοποθετηθούν δημόσια οι μεγαλομέτοχοι της εφημερίδας, κ. Θέμος Αναστασιάδης και κ. Αναστάσιος Καραμήτσος».

  Ο ρόλος και η λειτουργία των ελληνικών καθεστωτικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, έχει καταδειχθεί σε τρεις παλαιότερες δημοσιεύσεις του ιστότοπου, όπου έχουν συγκεντρωθεί ορισμένα από τα μεγαλύτερα αποδεδειγμένα ψέματα που έχουν «φιλοξενηθεί» τα τελευταία χρόνια σε αυτά (βλ. εδώ, εδώ και εδώ). Βάσει όλων αυτών, ακολουθούν τα ονόματα των ελληνικών εφημερίδων, όπως θα μπορούσε - ή έπρεπε; - να είναι...

Και τώρα που μίλησαν όλοι, ας μιλήσουμε και εμείς...

Για έναν περίεργο λόγο, η υπόθεση σχετικά με τη διπλή εκτέλεση των νεοναζί μπράβων στο Νέο Ηράκλειο - και κυρίως τα όσα ακολούθησαν - έχει συσχετιστεί σχεδόν απόλυτα με την ιστοσελίδα Zougla.gr του γνωστού ρουφιάνου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Σε αυτόν ο Κασιδιάρης έδωσε το βίντεο στο οποίο φαίνεται ξεκάθαρα η εκτέλεση. Το αν του δόθηκε «φτιαγμένο» ή το έφτιαξε μετά ο ίδιος ο Τριανταφυλλόπουλος είναι κάτι που δεν γνωρίζουμε και σίγουρα δεν είναι κάτι που μας αφορά.

Έτσι κι αλλιώς το γεγονός και μόνο πως ένα βίντεο από μια κάμερα ασφαλείας κλειστού κυκλώματος που καταγράφει ασπρόμαυρη εικόνα (όπως αποδεικνύεται και από το άλλο βίντεο που έδωσαν στη δημοσιότητα οι μπάτσοι) ξαφνικά εμφανίζεται στους τηλεοπτικούς δέκτες έγχρωμο και εμπλουτισμένο με ειδικά εφέ ώστε να φαίνεται η πορεία της σφαίρας(!), δείχνει πολλά τόσο για τις προθέσεις αυτού που το έδωσε (Κασιδιάρης) όσο και αυτού που το δημοσίευσε (Τριανταφυλλόπουλος). Λίγο πριν την δημοσιοποίηση του βίντεο ο νεοναζί βουλευτής είχε δώσει συνέντευξη στον Τριανταφυλλόπουλο. Εκείνος, με τη σειρα του, λίγες μέρες αργότερα για να του ανταποδώσει, τόσο τη συνέντευξη όσο και την... αποκλειστικότητα του βίντεο, δημοσιεύει μια δημοσκόπηση στην οποία τα ποσοστά της νεοναζιστικής γκρούπας εμφανίζονται εξαιρετικά υψηλά.

  «Ο σκιτσογράφος των «Νέων», Δημήτρης Χαντζόπουλος, στη σημερινή του [13.11.13] γελοιογραφία στη σελ. 9 των «Νέων», αναπαριστά την παρουσία των βουλευτών Ραχήλ Μακρή και Ζωής Κωσταντοπούλου το Σάββατο στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ως χορευτικό σόου με pole dancing σε στριπτιτζάδικο, όπου το κοινό χειροκροτεί τις δυο κοπέλες ενόσω αυτές κάνουν σέξι κόλπα στη σκηνή.

Παρά το γεγονός ότι ο κ. Χαντζόπουλος ζωγραφίζει καλά και δεν έχει ανάγκη επεξηγήσεων, ο ίδιος αισθάνεται την ανάγκη να γράψει ως διάλογο των θαμώνων του στριπτιτζάδικου: «Δεξιά είναι η Ραχήλ και αριστερά η Ζωή, λέει ο ένας θαμώνας. Κάνουν και κάτι άλλο; Ρωτάει ένας άλλος. Άκουσα ότι κάνουν και μηνύσεις, αλλά καλύτερα να ρωτήσετε τον σερβιτόρο», απαντά ο πρώτος παραπέμποντας ευθέως στην καταναγκαστική εκπόρνευση των κοριτσιών που συνηθίζεται σε τέτοια μαγαζιά.

Ας παρακάμψουμε τον σεξισμό και την ευκολία με την οποία ο υπάλληλος του κου Ψυχάρη, χαρακτηρίζει τις αντιπάλους του αφεντικού του πουτάνες. Θα έπρεπε να γνωρίζει ο κ. Χαντζόπουλος ότι, ακόμα και στην εφημερίδα που εργάζεται, το χιούμορ καταξιώνεται κοινωνικά μόνο όταν είναι εναντίον του ισχυρού και υπέρ του αδυνάτου. Στην αντίθετη περίπτωση πρόκειται για το χιούμορ του γελωτοποιού της αυλής που κουνάει κουδουνίστρες για να γελάνε οι βασιλιάδες και οι αυλικοί». [ Γιώργος Κυρίτσης ]

  Η ημίγυμνη κοπέλα βρίσκεται ξαπλωμένη πάνω σε ένα κρεβάτι το οποίο έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του στούντιο. Φορά στρινγκ και στράπλες στηθόδεσμο. Η κάμερα ζουμάρει συνεχώς στο στήθος, τα πόδια, την περιοχή του μπικίνι. Οι δύο παρουσιάστριες της εκπομπής «Το Πρωινό» (ΑΝΤ1), Φαίη Σκορδά και Σάσα Σταμάτη, έχουν καλέσει μια αισθητικό για να παρουσιάσουν θέμα σχετικό με την αποτρίχωση.

Η κάμερα συνεχίζει να εστιάζει στο κορμί του νεαρού κοριτσιού με περισσή χυδαιότητα. Οι άρρενες παρουσιαστές κραυγάζουν, παραληρούν μπροστά στο θέαμα και ζητούν μέσω οχλαγωγίας να μάθουν περισσότερα για την τεχνική της αποτρίχωσης. Ο κεντρικός παρουσιαστής Γιώργος Λιάγκας μάλιστα μεταφέρει το αίτημα για επανάληψη του θέματος την επόμενη ημέρα λόγω πολλών αποριών.

Η στιγμή του απόλυτου εξευτελισμού πλησιάζει. Ζητούν από το κορίτσι να στηριχθεί στους αγκώνες και τα γόνατα. «Δηλαδή στα τέσσερα» διευκρινίζουν οι παρουσιαστές. Το κορίτσι αμήχανο και ταπεινωμένο αντιδρά σαν «τρομαγμένο ζώο» περικυκλωμένο από αγρίους. Η κάμερα επιμένει και πλησιάζει το γυμνό σώμα. Ιαχές, επιφωνήματα και ο εξευτελισμός μιας γυναίκας σε πρώτο πλάνο.

Η συγκεκριμένη σκηνή έλαβε χώρα σε πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή που απευθύνεται στον μέσο τηλεθεατή. Η γυναίκα που παρακολουθεί τη συγκεκριμένη εικόνα νιώθει προσβεβλημένη και ταπεινωμένη. Η χυδαιότητα της εικόνας και του περιεχομένου, τα χοντροκομμένα αστεία και η απαξίωση του γυναικείου σώματος ευτέλισαν ένα πρόγραμμα το οποίο εδώ και αρκετές ημέρες ολισθαίνει επικίνδυνα.

Το μέτρο έχει χαθεί σε κάποια σημεία και η αίσθηση είναι πως όλα πια γίνονται στο πλατό για τα νούμερα. Ξεκατινιάσματα, κουτσομπολιό, αμπελοφιλοσοφία και προκλητική άνεση να σχολιαστούν όλα και όλοι με θράσος και ακατάλληλες για την τηλεόραση εκφράσεις. Βέβαια μπροστά στο θέαμα του πρωινού της Τρίτης με το «θήραμα» απροστάτευτο στην αρένα αυτά μοιάζουν με λεπτομέρειες.

Από left.gr.

Πρόσφατες δημοσιεύσεις...

Αναζητήστε στον ιστότοπο...

How to Carve Wood